Description
Katana Premium – фотохартии от най-висок клас.
Многослойното микропоресто покритие гарантира незабавно абсорбиране на мастилото, допълнителна защита от УВ-лъчи, и водоустойчивост на готовата снимка.
Изключително кратко време за изсъхване и устойчивост при триене непосредствено след печата.
След отпечатване снимката е суха на пипане моментално, но препоръчваме да изчакате 24 часа, преди да я поставите в рамка, особено ако ще има директен контакт със стъклото. Причината е, че влагата от мастилото е надеждно абсорбирана от покритието, но все пак, тя все още не се е изпарила. Оставяйки рамкирането за следващия ден си осигурявате спокойствието, че няма да се образува конденз от вътрешната страна на стъклото или пък изображението да се залепи към него.
Видове хартии
Katana Premium Super Gloss 255
Подходяща е за всякакъв тип изображения – цветни, черно-бели, силно контрастни, пастелни. Високият гланц и изключително широкото цветно пространство поставят тази медия сред фаворитите на професионалните фотографи и фотографски ателиета.
Katana Premium Luster 255
Подходяща е за всякакъв тип изображения – цветни, черно-бели, силно контрастни, пастелни. Полугланцовото покритие с лустърна структура и изключително широкото цветно пространство поставят тази медия сред фаворитите на професионалните фотографи и фотографски ателиета. Тя притежава всички предимства на гланцовите фотографски медии от Премиум клас, включително големия динамичен обхват, но поради фината лустърна повърхност, отблясъците и отраженията са сведени до минимум, позволявайки използването на тази медия с особен успех в ситуации, когато ярките и наситени цветове и динамиката, типични за гланцовите RC медии са приоритет, но множеството отражения от различни светлинни източници могат да предизвикат проблем – например при изложения, в ярко осветени магазини и т.н.
Katana Premium Matt 255
Фотохартия с матово покритие, произведена в Япония, при стриктен контрол на качеството.
Отпечатаните изображения са сухи на пипане още при излизането от принтера, но понеже няма бариерен слой, който да изолира хартиената база от влагата, съдържаща се в мастилото, възможно е, при много тъмни изображения да се наблюдава леко навълняване на отпечатаната хартия. Този ефект е краткотраен, като след изпаряването на влагата, хартията възвръща своята първоначална форма и гладкост.